Employer branding

Prieskum EB BASIC v hodnote 999€*

  • Porovnanie zamestnávateľskej značky z hľadiska významnosti v porovnaní s 3 najvýznamnejšími zamestnávateľmi regiónu
  • Porovnanie zamestnávateľskej značky z hľadiska hodnoty v porovnaní s 3 najvýznamnejšími zamestnávateľmi regiónu
  • (vlastný výber)
  • Trend vývoja zamestnávateľskej značky
  • Prezentácia v PDF s odporúčaniami
  • On-line konzultácia 60 min
  • 1x vstupenka na konferenciu

Prieskum EB BASIC plus v hodnote 1999€*

  • Porovnanie zamestnávateľskej značky z hľadiska významnosti v porovnaní s 3 najvýznamnejšími zamestnávateľmi regiónu a 2x s priamou konkurenciou (vlastný výber)
  • Porovnanie zamestnávateľskej značky z hľadiska hodnoty v porovnaní s 3 najvýznamnejšími zamestnávateľmi regiónu a 2x s priamou konkurenciou (vlastný výber)
  • (vlastný výber) a doplnenie o 5 vlastných atribútov
  • Segmentácia pohlavie a vek
  • Trend vývoja zamestnávateľskej značky
  • Prezentácia v PDF s odporúčaniami
  • Osobná prezentácia a konzultácia 120 min.
  • 2x vstupenka na konferenciu

Dušan Káčer

Ako pritiahnuť a udržať tých správnych zamestnancov?

Employer branding sa stáva neoddeliteľnou súčasťou strategickej marketingovej komunikácie moderných spoločností. Budovanie zamestnávateľskej značky je dôležitým faktorom pre efektívny nábor a udržanie kvalitných zamestnancov vo firmách. Na otázky ako čo najefektívnejšie postupovať pri zavádzaní EB marketingu odpovie Senior konzultant spoločnosti Excellent Training Dušan Káčer.

Čo je Employer Branding a prečo ho potrebujeme?

Je to profesionálna marketingová komunikácia zameraná na oslovovanie vhodných kandidátov na jednotlivé pracovné pozície a udržanie zamestnancov v pracovnom procese. Jeho nutnosť vyplýva z toho, že dnes už nestojí otázka či sa zamestnám, ale u koho sa zamestnám. Ľudia preferujú značky už aj pri zamestnaní a zmene zamestnania.

Aký je prvý krok pre realizáciu Employer Brandingu?

Prieskum vnímania zamestnávateľskej značky.

Prečo je potrebné mať prieskum a akú metódu prieskumu zvoliť ?

Jedine kvalitný prieskum Vám ukáže ako ste na tom ako zamestnávateľská značka.
Kvalitný prieskum = Správny marketing mix Výber je vždy na Vás, no my odporúčame Colormind s použitím CWAT. Ide o jednoduchú metódu, pri ktorej odpovedáte na otázky výberom 3 farieb.

Colormind

CWAT – Colour – Word AssociationTechnique

Farebno – slovná asociačná technika

Prečo použiť CWAT?

  • Presná diagnostika na úrovni podvedomej asociácie (bypass racionálneho myslenia)
  • Predpovedá trendy
  • Nastavenie na základe individuálnych potrieb
  • Časová nenáročnosť pre respondentov
  • On-line prostredie
  • Rýchle vyhodnotenie
  • Zrozumiteľnosť výsledkov
  • Finančná dostupnosť

Čo môžete od prieskumu očakávať, ako aj modelový prieskum nájdete TU.

Viac nielen o EmployerBrandingu , ale aj o získavaní pracovnej sily sa dozviete už 29. Septembra 2016 na  Prvej regionálnej konferencii najvýznamnejších zamestnávateľov regiónu Nitra!

Pre viac info píšte na semancova@ext.sk